לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Neverland



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2015

חשבתי שכבר עברה שנה


אבל בעצם אלו היו רק שמונה חודשים ארוכים למדי

אז מה עבר עליי בשנה הזו? (אין לי באמת תפיסת זמן אז זה תקף לכל מספר חודשים שנע בין 5-16)

  • השתפרתי בטירוף בהתהלות עם מחשב
  • ועם בני אדם
  • עשיתי די הרבה ספורט, במיוחד קבוצתי (מי זוכר את הימים שהייתי יוצאת לרוץ בספונטניות)
  • שמעתי המון מוזיקה, לצערי לא הכרתי מספיק מוזיקה חדשה כמו שהייתי רוצה
  • החלטתי ללמוד לנגן על גיטרה (שיעור אחד בינתיים, אבל זה לגמרי משהו)
  • רקדתי יותר ממה שחשבתי שאני מסוגלת מול בני אנוש אחרים
  • הייתי המון על מדים
  • לקחתי כמה שיעורי נהיגה, בתקווה יצא מזה משהו בקרוב
  • נשרפתי פעם אחת מספיק כדי שיכאב לשים בגדים (ומדים)
  • יצאתי לכמה דייטים מוצלחים יותר ופחות (בעיקר פחות)
  • לא הייתי בישראבלוג כמעט בכלל
  • קראתי כמה ספרים נהדרים
  • למדתי איך שמים איפור, אבל אני עדיין מעדיפה טבעי (ועדיין מאוד גרועה בזה)
  • טסתי לחו"ל עם חברים
  • הייתי בקצת ימי דיכאון ביחס לשנים קודמות (למרות שיכול להיות שזה סתם מרגיש ככה [גם אם זה סתם מרגיש ככה זה אחלה של דבר])
  • ראיתי את החיים הסודיים של וולטר מיטי 3 פעמים
  • נסעתי ברכבת ישראל מיליון פעמים, והיא הרסה לי את היום רק 3-4 פעמים
  • התחלתי להרגיש שאני חכמה, חברותית ואפילו נראית טוב
  • טיילתי בארץ ארבע או חמש פעמים (רוצה יותר!)
  • היציאות שלי הביתה השתפרו משמעותית, הן מבחינת כמות והן מבחינת איכות
  • הבנתי שהאהבה שלי לסרטים היא משהו שקצת יוצא מגדר הרגיל, אבל עדיין לא הספקתי לעשות עם זה משהו

ועוד הרבה בעצם.

מגניב. 

 

עדיין כותבת עם המון סוגריים,

פרודנס.

נכתב על ידי , 8/8/2015 14:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





20,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , אהבה למוזיקה , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט פרודנס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט פרודנס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)